De doos
S3, A5: Als Nick geld erft van zijn overleden vader, is Jess vastbesloten om iets goeds te doen met het geld. Ze pakt stiekem Nicks doos met ongewenste verantwoordelijkheden - zijn rekeningen. Ondertussen wil Schmidt zijn leven meer zin geven en vraagt hij hulp aan rabbi Feiglin (gastrol Jon Lovitz).