The Strain De Doos
S1, A2: De vier overlevenden beginnen vreemde symptomen te vertonen, maar als Eph en Nora ze in quarantaine proberen te plaatsen, worden ze tegengehouden en wordt er een campagne met valse informatie gelanceerd. Ondertussen krijgt Setrakian onverwachts bezoek van een bijzonder oude bekende...