How I Met Your Mother De driedagenregel
S4, A21: Als Ted de 'driedagenregel' van Barney en Marshall doorbreekt door een sms-relatie te hebben met een meisje dat hij net heeft ontmoet, halen ze een wrede grap met hem uit door te doen alsof ze haar zijn.