S4, A1: Als CIA-hoofd van de afdeling in Kabul maakt Carrie een belangrijk besluit als haar tegenhanger in Islamabad dringende informatie levert over een belangrijk doelwit. In de Verenigde Staten heeft Saul het moeilijk om zich aan te passen aan zijn nieuwe rol in de private sector.