Dance Academy De eerste week
S1, A2: Als Tara aankomt bij de Academy is ze enthousiast over het jaar dat voor haar ligt, maar ze komt er al gauw achter dat ze de slechtste danser van de klas is. Terwijl ze haar best doet om erbij te horen, leert ze door vallen en opstaan de leraren te respecteren, wie haar echte vrienden zijn en dat ze moet oppassen met haar kamergenote Abigail.