Dance Academy
Sammy moet kiezen tussen dansen en zijn vader wanneer verplichte balletlessen op zaterdag samenvallen met zijn dienst in de synagoge. Christian heeft moeite met het accepteren van de regels van de Academy.
Het Nationale Ballet komt naar de stad en Tara is opgewonden als ze ontdekt dat Natasha Willis, de eerste danseres van het ballet en haar jeugdidool, de moeder is van Kat. Sammy’s vriendin Mia komt ook en ze dwingt Sammy om zijn toenemende gevoelens voor Abigail te evalueren.