Dance Academy Gevangen
S1, A3: Wanneer Tara's verliefdheid op Ethan haar vriendschap met Kat in gevaar dreigt te brengen, laat Sammy haar een lijstje met voors en tegens maken om haar hoofd leeg te maken. De ruzie tussen de kamergenotes escaleert en Abigail behaalt een beslissende overwinning: ze e-mailt het lijstje van Tara naar de hele school.