Dance Academy Echte mannen dansen niet
S1, A5: Sammy moet kiezen tussen dansen en zijn vader wanneer verplichte balletlessen op zaterdag samenvallen met zijn dienst in de synagoge. Christian heeft moeite met het accepteren van de regels van de Academy.