Dance Academy Perfectie
S1, A6: Het Nationale Ballet komt naar de stad en Tara is opgewonden als ze ontdekt dat Natasha Willis, de eerste danseres van het ballet en haar jeugdidool, de moeder is van Kat. Sammy's vriendin Mia komt ook en ze dwingt Sammy om zijn toenemende gevoelens voor Abigail te evalueren.