Ugly Betty De Geest Opgeven
S2, A9: Wilhelmina vernietigt Modes computerbestanden en wist een compleet nummer als wraak nadat Claire haar ontslagen heeft. Daniel, Alexis en Betty doen hun best om het nummer opnieuw te maken binnen een paar uur tijd.