De getuige
S7, A1: Barney bereidt zich voor op zijn bruiloft met een mysterieuze bruid en haalt herinneringen op met Ted over Punchy's bruiloft, waaronder de herinnering dat Marshall en Lily aankondigden dat ze een baby kregen. Ondertussen overweegt Robin of ze Barney moet vertellen dat ze gevoelens voor hem heeft.