Homeland De geur van nieuwe auto
S2, A4: Na een geheime debriefing van Saul geeft een verbaasde Estes toestemming voor een undercoveroperatie om jacht te maken op informatie uit Beiroet - maar niet zonder zijn eigen vertrouweling de leiding te geven. Brody, nog steeds aan het bijkomen van de avonturen met de bommenmaker, krijgt weer een schok te verduren als hij Carrie tegenkomt in Langley. Een normale uitnodiging om de strijdbijl te begraven, verandert in een ontmoeting die ze beiden niet zagen aankomen. Dana ontdekt dat ze iets gemeenschappelijk heeft met Finn Walden, de zoon van de vicepresident.