M*A*S*H De grens tussen noord en zuid
S4, A20: Hawkeye heeft impotentieproblemen. Frank veilt het afval van het 4077e bataljon. Radar raakt ontredderd nadat een patiënt, met wie hij een band heeft opgebouwd, komt te overlijden.