New Girl De Kerstman
S2, A11: Als de groep meerdere feestjes op één avond heeft gepland, probeert Jess een berouwvolle Sam (gastrol David Walton) te ontlopen, probeert Nick de seksueel avontuurlijke Angie (gastrol Olivia Munn) bij te houden en raakt Winston in paniek als er een cranberry vast komt te zitten in zijn oor.