Prison Break De kunst van het onderhandelen
S3, A13: Michael en Lincoln moeten Whistler aan Susan uitleveren, zodat ze LJ en Sofia kunnen redden. Mahone grijpt een gouden kans, T-Bag laat Sona zien wie de baas is en een bekend gezicht komt Sona binnen terwijl een ander de gevangenis verlaat in een lijkzak.