New Girl De laatste bruiloft
S4, A1: Op de laatste bruiloft van de zomer sluiten de vrienden een pact: voordat de avond voorbij is, willen ze scoren. Jess heeft haar zinnen gezet op de getuige, maar een mooie wetenschapper ziet hem ook wel zitten. Ondertussen krijgen Schmidt en Nick een ongepast voorstel. Winston herstelt van zijn training op de politieacademie. Coach raakt in paniek als hij beseft dat hij elke vrouw op het feest al gehad heeft.