S8, A25: De nieuwe producer van Tool Time, Morgan, voert een gevecht in Jerry Springer-stijl tijdens de show. Wanneer hij weigert te stoppen met het vernederen van de show, stopt Tim. Jills psychologieprofessor biedt haar een geweldige baan aan in Indiana.