S1, A5: Het romantische weekend van de Gamaches in het hotel Manoir Belleforet wordt afgebroken wanneer er een lichaam ontdekt wordt. Gamache roept zijn team bijeen en samen onderzoeken ze de zaak, die draait om de eigenaren van het hotel – de dysfunctionele familie Morrow – die gedreven worden door wrok en jaloezie. Lacoste krijgt een onverwacht telefoontje dat de zaak van Blue Two-Rivers opschudt.