Three Pines
Hoofdinspecteur Armand Gamache van de Sûreté du Québec en zijn team onderzoeken een serie verbijsterende moorden in het mysterieuze dorpje Three Pines in de Eastern Townships. Ze onthullen de begraven geheimen van de excentrieke bewoners van het dorp, waardoor Gamache zich gedwongen ziet om ook zijn eigen diep weggestopte geheimen onder ogen te zien.