DEXTER De ochtend breekt aan
S2, A8: Na een brand in Lila's huis komt Dexter erachter dat zij gehechter aan hem is dan hem lief is. Op het bureau vinden Debra en Lundy een aanwijzing die erop duidt dat de baaihavenslachter zich recht voor hun neus bevindt.