The Resident De onbedoelde patiënt
S4, A3: Cain probeert een held te zijn bij een ongeval en wordt geraakt door een auto, waardoor de dokters van Chastain hun persoonlijke problemen opzij moeten zetten om zijn leven te redden. Conrad en Nic werken samen om een van de slachtoffers van het ongeluk te redden, maar diens heimelijke verleden maakt het lastig om een diagnose te stellen. Ondertussen brengt Bell zijn tv-ploeg naar het ziekenhuis in de hoop wat positieve aandacht te trekken voor Chastain en geeft Mina zich bloot aan Nic waardoor ze erachter komt dat ook Nic een geheim heeft.