New Girl De oudere zus van Julie Berkman
S4, A3: De vader van Jess komt aanzetten met zijn nieuwe vriendin, de voormalige rivale van Jess en Cece van de middelbare school. Ondertussen krijgt Schmidt de jongens zover mee te doen aan een focusgroep voor zijn werk, om zo een belangrijke nieuwe klant binnen te slepen.