S6, A22: Wanneer Marshall en Barney ruziën over de sloop van het Arcadian Hotel, proberen Robin en Lily de juiste combinatie van cocktails te mixen, wat ervoor moet zorgen dat ze het goedmaken. Ondertussen plant Ted een romantisch weekendje weg met Zoey.