The Resident De prins en de bedelknaap
S2, A2: Bell raakt gefrustreerd als Marshall Winthrop, Conrads vader en de nieuwe voorzitter van het ziekenhuisbestuur, Conrads inbreng wil tijdens gesprekken over de uitgaven van het ziekenhuis. Conrad en Nic werken zo zuinig mogelijk voor hun onvermogende patiënten en Julian leidt Lynn rond. De knappe en wereldwijze vertegenwoordiger van medische apparatuur leert het personeel van het Chastain kennen en bemoeit zich met het werk van de artsen om haar kostbare producten aan de man te brengen. Ondertussen loopt de relatie tussen Mina en Micah na zijn herstel niet zo soepel meer en moet Devon enthousiaste nieuwe artsen in opleiding een rondleiding in het ziekenhuis geven.