S3, A1: Door de harde waarheid over zijn moeders dood is LAPD-rechercheur moordzaken Harry Bosch nog steeds gespannen. Een dakloze veteraan wordt vermoord. Bosch is betrokken bij een moordproces tegen een Hollywoodregisseur. De zaak rond Veronica Allen loopt ten einde. Bosch houdt een crimineel in de gaten die al jaren gerechtigheid ontloopt.