How to Survive Being Single De Tempel van de Glimlach
S1, A2: Sebastián, kapot van de beëindigde relatie, gaat bij een praatgroep die hem geluk belooft. Fabiana troost Lucía terwijl ze te maken heeft met Gonzo, aan wie ze per ongeluk een naaktfoto stuurt. Gonzalo wil de foto terugkrijgen en gebruikt absurde methodes. Daniel twijfelt of hij met Mafer moet trouwen. Fish, die het heeft uitgemaakt met Yaneth, gaat samen met Sebastián op zoek naar geluk.