How to Survive Being Single
Sebastián Ybarra is een acteur met maar één succes: een romantische komedie van tien jaar geleden. Daar ontmoette hij Lucía, met wie hij wilde trouwen, tot ze hem bedroog. Sebastián belandt in een spiraal van mislukte relaties en wordt op deze reis vergezeld door zijn vrienden Fish, Gonzo, Daniel, Fabiana en Mafer. Zij helpen hem terwijl ze in hun eigen verhalen als single moeten overleven.
De Tempel van de Glimlach
Sebastián, kapot van de beëindigde relatie, gaat bij een praatgroep die hem geluk belooft. Fabiana troost Lucía terwijl ze te maken heeft met Gonzo, aan wie ze per ongeluk een naaktfoto stuurt. Gonzalo wil de foto terugkrijgen en gebruikt absurde methodes. Daniel twijfelt of hij met Mafer moet trouwen. Fish, die het heeft uitgemaakt met Yaneth, gaat samen met Sebastián op zoek naar geluk.
Na het nieuws dat Lucía met hem in de film komt, organiseren Sebastiáns vrienden een vrijgezellen-welkomstfeest om hem aan te moedigen om weer te gaan daten. Sebastián gaat akkoord, maar op één voorwaarde: ZE MOETEN ALLEMAAL GAAN. Met blind dates, luiers en een brommer wordt het een avond die Sebastián nooit zal vergeten.
Sebastián en Fish gaan op zoek naar Julieta, het meisje met de eenhoornbutton. Lucía bereidt zich voor op haar eerste scène met Sebastián en spreekt af met Fabiana om wat stoom af te blazen. Mafer en Daniel gaan uit met hun getrouwde vrienden en verbergen zich voor hun single vrienden. Gonzalo krijgt de kans om te investeren in een nieuwe datingapp en haalt Sebastián over om die uit te proberen.
Sebastián blijft Farrés beproevingen ondergaan om te bewijzen dat hij een serieuze acteur kan zijn en met Lucía kan werken. Fish toont zijn toewijding als hij verliefd wordt op een camerameisje dat hij wil redden. Mafer en Fabiana hebben een afspraak met de beroemde Jaureguiberri. Intussen weigert Daniel hulp van zijn vader en moet hij iets bedenken om voor Mafers droombruiloft te betalen.
Sebastián en Fish gaan een cursus volgen die mannen leert om vrouwen te versieren. Fabiana heeft een avontuurtje en wordt kraakster. Gonzo kent iemand die haar uit de problemen kan halen, maar ze weigert de hulp. Gonzo ontmoet een transvrouw die hem laat twijfelen aan zijn eigen ideeën over seksualiteit. Ten slotte vindt Sebastián een manier om dichter bij Julieta te komen.