The End of Love
Tamara, een pittige feministische filosofe, herontdekt een verleden dat ze dacht achter zich te hebben gelaten.
Herkenning
Tamara wordt wakker in het huis van haar moeder en vindt het orthopedische korset terug dat ze als tiener droeg. Te midden van een existentiële crisis en omgeven door herinneringen gaat ze op zoek naar haar onafhankelijkheid.
Tamara keert terug naar haar oude school en woont de literatuurles van Sara bij. Ze vergezelt Sara tijdens haar dagelijkse klussen, terwijl ze naar een onderwerp voor haar volgende column zoekt. Haar redacteur zet haar onder druk en Tamara duikt de nacht in met haar vriendinnen, op zoek naar nieuwe ervaringen. De drie vriendinnen komen weer in contact met de stad en haar parallelle werelden.
Tamara presenteert een column over affectieve verantwoordelijkheid. Federico hoort hem en is woedend. Tam en Laura volgen undercover een workshop over jaloezie bij polyamoreuze mensen, terwijl Juana ruziemaakt met haar moeder. De vriendinnen maken ruzie en brengen de nacht apart door.