The End of Love Een vreemdelinge arriveert in de stad
S1, A4: Tamara keert terug naar haar oude school en woont de literatuurles van Sara bij. Ze vergezelt Sara tijdens haar dagelijkse klussen, terwijl ze naar een onderwerp voor haar volgende column zoekt. Haar redacteur zet haar onder druk en Tamara duikt de nacht in met haar vriendinnen, op zoek naar nieuwe ervaringen. De drie vriendinnen komen weer in contact met de stad en haar parallelle werelden.