The End of Love Het onwaarschijnlijke bewijzen
S1, A3: Tamara wil de toestemming van haar familie om in het huis van haar grootouders te gaan wonen. Ze bezoekt hen in hun verzorgingstehuis en belooft Pesach met hen door te brengen, nadat ze jarenlang familiebijeenkomsten heeft overgeslagen. Laura en Juana vergezellen haar naar een evenement georganiseerd door Ofelia, de serveerster van Ladorada, waar Tamara met twijfelachtige bedoelingen naartoe wil.