S1, A1: Sebastián bereidt zich voor op de belangrijkste stap in zijn leven: het huwelijk. Helaas verandert het meest romantische aanzoek ooit in een nachtmerrie als er een video wordt onthuld waarin Lucía, zijn vriendin, vreemdgaat. Met hulp van zijn vrienden moet Sebastián bedenken wat hij met zijn leven wil doen als hij wil leren om als single te overleven.