S1, A3: Na het nieuws dat Lucía met hem in de film komt, organiseren Sebastiáns vrienden een vrijgezellen-welkomstfeest om hem aan te moedigen om weer te gaan daten. Sebastián gaat akkoord, maar op één voorwaarde: ZE MOETEN ALLEMAAL GAAN. Met blind dates, luiers en een brommer wordt het een avond die Sebastián nooit zal vergeten.