Homeland De tinnen man is gevallen
S3, A1: Bijna drie maanden na Amerika’s ‘tweede 9/11’ is Nick Brody - hij zou Langley opgeblazen hebben - nog steeds voortvluchtig. Saul plant een riskante tegenaanval op de terroristen die met de bomaanslag te maken zouden hebben, maar zijn pogingen om de CIA te doen herleven, komen onder vuur te liggen als Carrie het middelpunt wordt van een vijandig onderzoek van de Senaat. Vernederd en verlaten door het Korps Mariniers, kan de familie Brody maar moeilijk overweg met Dana’s destructieve gedrag.