S5, A11: Na een aanval op de politiedienst om de dood van Danny Crowe te wreken, belandt Boyd (Walton Goggins) in een moeilijke situatie met Duffy (Jere Burns) en Picker (John Kapelos). Terwijl Raylan (Timothy Olyphant) ermee worstelt dat hij opzij is geschoven op het werk, biedt de moord op een machtige gevangene zowel gevaar als kansen voor Ava (Joelle Carter).