De verwurging van de python
S2, A4: In de Tour de France voelt Jonas Vingegaard de hete adem van Tadej Pogacar in zijn nek hijgen. De intense tweestrijd wordt beslist in het hooggebergte. De onhaalbaar geachte trilogie begint binnen handbereik te komen als Team Jumbo-Visma ook nog op volle oorlogssterkte naar de Vuelta a España trekt.