The Good Wife De volgende week
S5, A7: Alicia en Cary vermoeden dat Lokchart/Gardner hen bespioneert wanneer Zach ontdekt dat de webcam op Alicia’s computer is gehackt. Will neemt te veel hooi op zijn vork door een van Alicia’s oude cliënten te hulp te schieten. Clark Hayden keert terug om financieel advies te bieden aan Florrick/Agos.