De vriendschapsbemiddeling
S1, A6: Barbara heeft ruzie met haar beste vriendin, Léa, die Gaël per abuis vertelde dat Barbara in het geheim verliefd op hem was. Isabelle zet al haar diplomatieke vaardigheden in om de gemoederen tussen haar dochter en haar vriendin tot bedaren te brengen, zodat hun vriendschap niet eindigt zoals haar eigen vriendschap met haar jeugdvriendin, Valérie. Maar Isabelle blijkt nog haatdragender. Een tovergum moet uitkomst brengen.