Lie to Me De waarheid of de gevolgen
S2, A2: Zoe roept de hulp van The Lightman Group in, om onderzoek te doen naar een beroemde footballspeler die beschuldigd wordt van seks met een minderjarige. Foster en Loker bezoeken een religieus complex om te bepalen of het hier gaat om een misdadige religieuze sekte.