Home Improvement De zoon Mooches
S7, A21: Jill maakt zich zorgen dat ze een bril nodig heeft als ze de middelbare leeftijd bereikt. Tim maakt zich zorgen dat zijn moeder geld gaat verliezen aan een van de andere zakelijke plannen van zijn broer Jeff.