Yosi, the Regretful spy De zoon
S1, A3: Terwijl hij zich bezighoudt met de ontvoering van Jonás verstevigt Yosi in het verleden zijn relatie met Dafne die de sleutel vormt om dichter bij de mysterieuze Saúl te komen. Zijn schoonvader biedt hem een baan aan waarvoor hij op een gevaarlijke reis moet.