Deli Boys Deadly Boys
S1, A2: Raj en Mir gaan op zoek naar de halfdode Hamza in de Forgotten Bottom, maar het blijven idioten. Lucky strijdt tegen Ahmad om de troon van Dark DarCo. Agent Mercer heeft moeite met het doorbreken van de jongensclub van de FBI.