Deli Boys
Na de plotselinge dood van hun vader ontdekken de broers Raj en Mir dat het familiebedrijf een criminele dekmantel is. Hun voortbestaan hangt af van tante Lucky, die iets heel geks doet, maar ook iets geweldigs.
Deadly Boys
Raj en Mir gaan op zoek naar de halfdode Hamza in de Forgotten Bottom, maar het blijven idioten. Lucky strijdt tegen Ahmad om de troon van Dark DarCo. Agent Mercer heeft moeite met het doorbreken van de jongensclub van de FBI.
Terwijl Lucky, Mir en Ahmad proberen een smokkeloperatie nieuw leven in te blazen, komt Ahmads racisme naar boven en krijgt Drexels bedrijfsprogramma een slechte naam. Raj krijgt van Murderwalla les in professionalisme. Agent Mercer vindt een onverwachte bondgenoot.
Een gangster uit Philadelphia geeft de mannen 24 uur de tijd om de coke uit te laden en te betalen, maar eist wel een gijzelaar. Nadat Raj de cocaïneversnijder heeft afgeschrikt, roept Lucky verontrustende dingen naar hem. Ondertussen heeft Bushra Mir bij zijn kladden.
Chickie Lasagna organiseert het beroemde Big Game-feest en de Football Birds uit Pennsylvania spelen mee, maar de bende heeft het te druk met het uitbreiden van hun gebied en het feit dat Chickies dochter Gigi een sexy psychopaat is. Mercer is getuige van een mishandeling.