Our Flag Means Death
Losjes gebaseerd op de avonturen van Stede Bonnet, een verwende aristocraat die zijn bevoorrechte leven achterliet om piraat te worden.
Nadat hij zijn leven heeft omgegooid op zoek naar avontuur, moet de aristocratische Stede Bonnet die piraat is geworden, heel ver gaan om de opstandige en bonte bemanning van zijn schip, de Revenge, tot bedaren te brengen.
Stede schakelt de bemanning van de Revenge in om hem te helpen een inkomend handelsschip te intimideren. Nadat Izzy Zwartbaard confronteert met zijn groeiende vriendschap met Stede, weet die niet meer goed wat hem te doen staat.