Deel 3 De Grote Liefdesbegrafenis #1
S1, A4: Nog vol van haat na Kabuchika maken Shinoha en Kiwami samen een nachtelijke autorit. Ze vertellen elkaar over hun verlies tijdens een gesprek over Flash Princess en ze doen elkaar een inspirerende belofte... Charismatische personages van de Vervloekte Bloed Ninja Broers en de Bosozoku God van Gokudo sporen hun troepen aan. Het is onmogelijk om aan deze dodelijke strijd te ontkomen!