Ninja Vs. Gokudo
Ninja's verdrijven het kwaad. De Gokudo verzamelen eenzame paria en plegen misdaden. De eeuwenoude wrok jegens elkaar wakkert weer aan. Ninja Shinoha ontmoet Kiwami, een Gokudo in de gedaante van een zakenman. Zich niet bewust van elkaars identiteit, raken ze aan de praat over anime, maar de oorlog tussen de Ninja's en de Gokudo wordt heviger. Wie zal zegevieren en wie vergaat, Ninja's of Gokudo?