Ninja Kamui
Higan komt erachter dat een reeks recente moordslachtoffers allemaal ontmaskerde oud-ninja's waren en zweert zijn vrouw en zoon te wreken.
Yamaji onderzoekt vragen over Higans overleving. Ondertussen bundelt Mike zijn krachten met Higan en Emma om hun eigen onderzoek naar AUZA te starten.
Mike spoort Jason op, een oud-AUZA-medewerker. En Higan wordt door de mysterieuze weldoener getipt over een andere route om in AUZA City te komen.
Aska redt Higan van een wisse dood en haar ware identiteit wordt onthuld. Mike komt erachter dat hij nu gezocht wordt door zijn eigen bureau, de FBI.