Defend in Place
S5, A8: Bobby en de 118 proberen levens te redden na een explosie in het ziekenhuis waar dr David Hale (gastster La Monde Byrd) een operatie uitvoert. Ondertussen neemt Michael een besluit dat zijn leven zal veranderen.