How I Met Your Mother Definities
S5, A1: Als de groep ontdekt dat Barney en Robin aarzelen om hun relatie te definiëren, dwingt Lily hen om hun grootste angst onder ogen te zien: hun relatie officieel maken. Ted is zenuwachtig voor zijn eerste college op Columbia.