S1, A4: McKenna en Syd proberen de controle over een grote drugszaak te houden. Terwijl Syd pijnlijke herinneringen aan haar dagen in Miami moet verwerken, maakt McKenna zich zorgen om Izzy’s verdachte gedrag.