Life in Pieces Demo Neusadem Operatie Wedstrijd
S4, A2: Als Colleen en Matt indruk proberen te maken op een potentiële draagmoeder, hebben ze het moeilijk om tegen een ander rijk, chique stel te strijden. De zwangerschap van Jen eist veel van Greg. Heather laat John de eer opeisen voor haar huishouding terwijl Joan herstelt van een knieoperatie. Tim regelt dat Tyler een demo opneemt in de studio van een vriend.